Przede wszystkim staramy się działać zgodnie z filozofią zero waste, a więc w pierwszej kolejności wykorzystujemy to co mamy. Zamawiając towary, oczywiście otrzymujemy je w opakowaniach. Nie wyrzucamy ich, ale staramy się im dać drugie życie i pakować w nie paczki, które trafiają do Was.
Opakowanie paczki ma za zadanie chronić jej zawartość i być zgodne z wymaganiami firm przesyłkowych. Wychodzimy z założenia, że nie musi być ładne, byle było schludne i funkcjonalne. Stąd też będzie przeważał szary karton i taśma papierowa, less plastic - kolejne założenie WEGEBAZARKU.
Zero waste to także mniejsze koszty dla nas, co w dobie szalejącej inflacji pomaga nam nie zwiększać i nie przerzucać zwiększających się kosztów opakowań na Was. Co innego opakowanie produktu. Tu główna inicjatywa należy do producenta i nie za bardzo mamy wpływ na to jak postanowi on „ubrać” swój produkt. Ale wybierając produkty ekologiczne i wegańskie, wiemy, że ich wytwórcy działają zgodnie z takimi zasadami, a więc ich opakowania również wpisują się w tą filozofię.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.